Oferim cea mai completa gama de servicii de consultanta in domeniul SSM si SU.
1. Situatii de urgenta (SU)
a) Organizarea activităţii de apărare împotriva incendiilor:
- stabilirea unui număr de persoane cu atribuţii privind punerea în
aplicare, controlul şi supravegherea măsurilor de apărare împotriva
incendiilor;
- organizarea activităţilor de prevenire şi stingerea incendiilor la
locurile de muncă:
- măsuri de SU generale şi specifice fiecărui loc de muncă;
- sarcini ce revin personalului de pe locul de muncă privind PSI si
SU;
- consultanta in dotarea cu materiale şi accesorii necesare primei
intervenţii în caz de incendiu;
- stabilirea mijloacelor de alarmare a personalului de pe locul de
muncă;
- organizarea evacuării persoanelor, a bunurilor materiale în caz de
incendiu;
- întocmirea planului de evacuare în caz de incendiu;
- identificarea factorilor de risc de incendiu.
b)Instruirea salariaţilor în domeniul SU;
-se execută lunar conform OMAI 712/2006 si OMAI 786/2006;
-instructiunile periodice se transmit catre beneficiar in format
electronic.
c) Elaborarea documentelor specifice activitătii de PSI;
- dispoziţii pentru organizarea şi desfăşurarea activităţii in caz
de situatii de urgenta;
- tematici lunare si anuale de instruire SU;
- instrucţiuni in caz de SU;
- instructiuni PSI;
- dispoziţii cu privire la reglementarea modului de executare a
lucrărilor cu foc deschis şi a fumatului;
- planurile de intervenţie în caz de incendiu;
- planul de depozitare a materialelor şi substanţelor periculoase;
- test anual pentru verificarea cunoştintelor de SU;
- program de masuri pentru reducerea riscului de incendiu;
- instructiuni pentru dotarea cu mijloace tehnice PSI, semnalistica
PSI.
II. Sanatate si securitate in munca (SSM)
a) Organizarea şi desfăşurarea activităţilor de SSM.
-organizarea activităţilor de protecţia muncii la locurile de muncă;
-măsuri de protecţia muncii generale şi specifice fiecărui loc de
muncă;
-sarcini ce revin personalului de pe locul de muncă privind
protecţia muncii;
- identificarea factorilor de risc in unitate specifici activitatii
si pe locurile de munca;
- chestionare privind analiza factorilor de risc.
b) Instruirea salariaţilor în domeniul protecţiei muncii;
-se execută periodic conform L319/2006;
c) Elaborarea documentelor specifice activităţii de SSM;
- dispoziţie pentru organizarea şi desfăşurare activităţii de SSM;
- instructiuni specifice de SSM pentru activitatea generala/ locuri
de munca;
-plan de prevenire si protectie privind îmbunătăţirea activităţii de
SSM;
- lista echipament individual de protecţie;
- test periodic pentru verificarea cunoştinţelor salariaţilor
specifice fiecărui loc de muncă;
- instructiuni pentru dotarea cu semnalistica SSM.
III. Servicii de medicina muncii (MM)
IV. Dotari complete din punct de vedere SSM si SU.
a) Echipamente de lucru si protectie b) Semnalistica SSM si SU c) Stingatoare si alte materiale PSI V. Consultanta certificare ISO a) Implementarea sistemului de management al calitatii (inclusiv instruiri, prezentarea standardului SR EN ISO 9001:2001) b) Audit intern (inclusiv elaborare rapoarte de audit, rapoarte actiuni corective si preventive si urmarirea implementarii acestora) c) Analiza efectuata de management d) Contactarea organismelor de certificare in vederea obtinerii celei mai avantajoase oferte e) Asistenta pe perioada auditului de certificare